A Coca-Cola plakátjain valószínűleg egész életemben képes leszek megbotránkozni. Ezt a jelenlegit is nevetve néztem. Hihetetlen, hogy így. "Minden nap okot adunk a derűre." Vajon miért? Mivel? Hogyan? Ha van otthon kóla, akkor majd arconröhögjük egymást rukolasalátával?
Ahogy ezen gondolkodtam, feltűnt,hogy van ám a plakátnak egy másik része is. A kép jobboldalán azt írják: "Üdítő ajánlat" meg hogy "Most többet adunk". Reklámoztak már itt kólát köbcentivel, meg hogy járj az igazival, sőt, egy nagyszakállú mikulással is. De ez most tényleg mindent visz. Az asztalnál egymásra röhögő gyerekek, a háttérben a boldogan mosolygó édesanya alakjával zseniális. Kóla, derű, teccikérteni? Kár, hogy apa nem nevet a háttérben egy nagy csavarkulccsal a kezében. Az még derűsebb lenne.
És akkor alul a bűvös mondat:
"Most a legjobb Ft/l áron az adott üzletekben a nem visszaváltható palackos Coca-Cola, Coca-Cola zero, Coca-Cola light és a Fanta narancs termékek között."
Valaki rájött, mit jelent ez a mondat? Azon túl, hogy a nem visszaváltható palackos Coca-Colát reklámozza?
(A képminőségért bocs, ezt tudja a telefon.)